Splošni pogoji poslovanja

Nahajate se na strani podjetja Mizarstvo Sitar, Boštjan Sitar s. p., kjer opisujemo kako zbiramo, uporabljamo in varujemo vaše podatke. Navajamo tudi druge pogoje poslovanja – morebitne pritožbe in spore ter reklamacije.

Vse informacije na spletni strani mizarstvositar.si in drugih naših kanalih so informativne narave, zato podjetje Mizarstvo Sitar, Boštjan Sitar s. p. ne prevzema odgovornosti za morebitne napake v vsebini ter pravilnosti in točnosti objavljenih podatkov.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

V podjetju Mizarstvo Sitar, Boštjan Sitar s. p. spoštujemo zasebnost vsake stranke in skrbno varujemo vse njene podatke.

Vsi osebni in drugi podatki, ki jih uporabnik posreduje ob povpraševanju oziroma ob naročilu naših izdelkov, bodo varovani v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Podjetje podatke ne bo pod nobenim pogojem brez dovoljenja uporabnika posredoval tretjim osebam ali omogočil, da tretja oseba vpogleda v osebne oziroma druge podatke uporabnika.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Skladno z zakonskimi normativi Ponudnik objavlja spletno povezavo do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov. Platforma je na voljo tukaj: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter sprememb Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

GARANCIJA IN REKLAMACIJA

Ob prevzemu blaga oz. ob koncu montažnih del je naročnik dolžan, skupaj z vodjo montažne skupine, pregledati blago oziroma opravljeno delo, ugotoviti pomanjkljivosti ali napake ter le-te takoj uveljavljati tako, da jih zapiše na zapisnik, saj se sicer šteje, da je blago dobavljeno ter dela opravljena brez napak in podjetje Mizarstvo Sitar, Boštjan Sitar s. p. kasnejših pripomb ne bo upoštevalo. V primeru, da naročnika ob zaključku montaže ni na objektu se šteje, da je blago prevzeto in delo opravljeno brez napak.

Vsak poseg v montažo, morebitno popravilo izdelka, ki ni narejeno iz strani monterja podjetja Mizarstvo Sitar, Boštjan Sitar s. p. v času reklamacije, pomeni izguba garancije. Podjetje ne odgovarja za poškodbe narejene iz strani kupca – nepravilna uporaba izdelka, prevelika obremenitev, uporaba agresivnih čistilnih sredstev, ki niso primerna za čiščenje lesenih materialov.

Garancija se lahko uveljavlja le kadar je izdelek v celoti plačan in reklamacija podana v času dveh let od izročitve izdelka. Kupec je dolžan pri uveljavljanju reklamacije priložiti kopijo prevzemnega lista, fotografije in kopijo plačila.

Če se reklamaciji ugodi, mora podjetje Mizarstvo Sitar, Boštjan Sitar s. p. odpraviti napako v najkrajšem možnem času skladno v dogovoru s stranko tako, da: odpravi napako na izdelku ali izdelek zamenja z novim ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako.

Les je naravni material, ki se zaradi prilagajanja vremenskim vplivom krči in razteza, zato lahko pride do manjših razpok. To je naravna reakcija lesa in nima vpliva na trdnost in trajnost. Prav tako podjetje ne more vplivati na spremembo barve lesa ob različni vpojnosti svetlobe.